Startseite
  Über...
  Archiv
  SG Friesene
  Für d Lu
  Für d cella
  Für de Steffen R.
  Für d Tanja
  Für d lil un d lara
  Für d janna
  für d sasi
  Für d silke
  gAilste shopping tour 06
  Zufall???
  °Langeweile?!?!°
  Parallel klasse
  Nix für jungs
  Derb schlimm
  So zum heule :(
  Tot einer Unschuldigen
  my mädls
  Typisch Jungs
  D thater ag
  Malle....
  Best friends
  Songtexte
  Sprüchlîîî
  Liebes...
  D R8b
  Witzig spritzig....
  Ich grüzZz..
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Freunde
    pippin
    siko
    kevinhouse
    franzischatz
    pfeifa
    saskia355
    - mehr Freunde




  Links
   em key jey seine..
   de janna ihre neu
   em matzischatzii sinne...
   de sasimausi ihre hp..
   minner maus ihre hp..
   de jannaschatzzz ihre neu...
   em kevin sinne geile hp,...
   de sina w. ihre hp
   de lene ihre hp..
   sei mein freund
   d hamma geilöÖö hp vun de stephimaus
   neue sache für icq..
   für die,die icq wolle..
   für allö die gern knuddeln
   em steffen Z. sinne neue!!
   de steffi ihre luschdige hp..
   de petra ihre hp...löla
   tanja ´s hp
   de lilith ihre arsch geile hp
   em peda sinne hp löl
   em Steffen sinne hp....
   oh gott hey ich hab mich nimma einbekumme wo ich des gesehe hab...
   des müsse na euch reinziehe under fun fun fun...
   de lara ihre hamme geilöÖö hp
   für alle die gern Zocke
   Lusschdige Videos voll lolig
   do isch es chart radio voll die geile lieda
   da lacht ma sichs brett



http://myblog.de/tamimausi

Gratis bloggen bei
myblog.de





Also ich hab mia gedachd ich schreib mol zu jedem us de klass was....also fange ma mol an ich mach des jetzt mol nach de lischd...löla...

De Simon: Also de simon isch so e fall....der isch manchmal ziemlich nervig...naja er kann abba au mol nett sin...naja egal...

D lara: also d lara isch eher zurückhaltend....abba wenn ma se gud kennt kann ma subba mit ihr labern....un quatsch mache...

D lilith: also d lilith isch au eher zurückhaltend...sie isch d cousine vun de lara....ich hab die 2 verdammt doll lieb un will se nie verliere...

D tanja: also d tanja isch mit de nina sehr gut befreundet.....sie sind beide voll ok...ich find nua se lerne zu viel...löla...

D Janna: also d janna isch au eine minner beste freundinne....sie het imma soooo gude froge im untericht....un se verplempert imma d zeit....mach so weita..löla hab dich au verdammt doll lüb will dich nie verliere...

De marius: also de marius..naja ich weis eig. net so viel übba ihn...also er kann manchmal nett sein....naja manchmal abba au net...löla...isch ja au egal

De jakob: also übba de jakob kann ma eig. net viel erzähle er isch halt voll der punk geworde....

De georg: also de georg.....!? naja ich weis net was ich übba den schreibe könnt...

D franziska: also d franzi isch eig. ganz ok....sie isch voll gud mit pia un ana befreundet...un sie kann voll gud keyboard spiele...löla..

De dominik: also de domi....der gehört eig schu zu uns mädelzZz...er isch au hamma nett....eig einer de nettschde jungs uss unserer klass....isch au voll luschdig als mit ihm...löla....

D anastasia: also d ana isch unser struwelpeta...odda Pumukl....löla...sie isch eig. au voll lölig....sie gehöhrt eig. eher zu dene die net auffalle....aba isch au gud so...löla

Den würd ich kumme abba ich glaub do schreib ich mol lieba nixxxxxx drübba.....

De kevin: also de kevin gehöhrt eig. au zu de nettschde jungs uss unserer klass...er isch abba au manchmol ziemlich nervig...wenn er mol widda im untericht singt..löla...unser lebendiger cd player...

D silke: d silke isch au eine minne beste freundinne.....sie isch eher eine der auffallenden..also mit ihr isch es au imma volll luschdig.....un ich hab sie verdammt doll lieb un will se nie verlier...

D melissa: also d meli isch eig: mit de pia d zurück haltenste...sie macht eig. nix wo ma ärga beku´mme könnt...im gegesatzt zu mia....löla...abba sie isch au voll nett...

D saskia: d sassi isch au eine minne beste freundinne.....sie isch minne platznachtbarin....un mia mache im untericht imma voll den scheiß...löla zB. meerjungfrau mann und blaubarsch bube vereint...gell war voll luschdig...odda unsa geiles lied....hab dich au so deb lüb...

De denis P: also de denis isch de witzigschde junge uss unserer klass...mit ihm het ma imma ebes zu lache...so geilÖöÖ...un er het au voll die gude sprüch druff....naja abba er kann au mol nerve wenn er einen zB. mit stifte beschmeist...odda mit papier...odda so...naja abba mit ihm kann ma au voll gud im icq rede...löla gell mausebär??ach ja er isch eig. au voll nett wenn er mol net mit seine kumpelzZ rumhängt...

De andreas: also de andi kann kei sau leide...er gehört zu de streba....naja selba schul wenn ma ihn als ärgert...löla...

De dennis R: also de dennis isch eig au voll nett....er isch eher einer der stillen...naja weis net richtig was ich übba ihn schreibe soll....

D yvonne: also d yvonne...die isch eig. au voll nett...naja sie isch eig eine vun dene....die viel labern....naja abba sie wird fast net erwischd so wie ich....löla..

De hannes: also de hannes isch au eina de nettschde jungs us de klass...isch au imma voll luschdig mit ihm....bin mol e zeit lang nebe ihm gehockt...war au voll lölig..besinders de sraddiergummi beschmeise odda so....

De ren´e: also des isch de glubschaugemen gell cella???naja er isch eig. au voll nett...naja weis jetzt den was ich übba ihn schreibe soll...

D kerstin: d ker isch au e gude freundin vun mia isch als imma voll luschdig in mum mit ihr un mit sina weil ich mit ihr in de grupp bin ...beim koche un so .....

D pia: d pia.....also sie isch s schüchternste mädl des isch kenn...sie sprict net wirklich viel un in de schul strengt se sich au net wirklich an...naja egal...sie isch abba eig. au voll ok...

D nina: also d nina..sie isch au voll ok...also sie weis ziemlich viel in de schul un het imma voll gude note...naja kp was ich übba se schreibe soll...

D sina: d sina isch unsere kleene maus...sie isch au e gude freundin vun mia..ich voll luschdig mit ihr besonders in mum wen ich den mol widda gege de schrank renn...gell löla....

den gibts noch unsere beide neuzugänge.....

D graziana: also sie isch eig. au voll nett ich wies halt no nett so viel übba se...

De timo: de timo isch voll luschdig der regt sich imma gleich auf wenn ma ihn mit radiergummi bewirft...löla...

un den zum schluss gibts noch unsere klasselehrerin d frau wetterer...also sie isch au voll hamma nett d nettschde lehrerin vun de schul..ma kann se voll schnell nerve isch au voll luschdig...

also ich bin eig. zufriede mit unserer klass....ich finds voll luschig mit allene...naja ausa de andi...ich hoff des bleibt noch lang so...hab euch ganz doll lieb...

 

 




Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung